Marketingkennis delen

Dat doen we graag

Marketing automation is hip. Begrippen als leadnurturing, lead scoring en lead prospecting zijn booming in marketingland. Een beetje marketeer kent de betekenis van deze begrippen. Maar de invulling ervan? Lastig. En dat terwijl effectieve leadgeneratie is cruciaal voor ieder bedrijf, met name in een B-to-B omgeving. Gelukkig kun je onze trainingen, workshops en Lunch & Learns bijwonen. Op dit moment staan de onderstaande educatieve marketingevents op onze planning. Kom je ook?

Meld je aan voor onze Lunch & Learn en andere evenementen:

Lunch & Learn Dashboarding
Lunch & Learn Dashboarding

Data-driven marketing: marketingbeslissingen nemen op basis van data, als bedrijf kun je niet meer zonder. Wil je eens in het echt zien hoe dat werkt en hoe je zo’n dashboard zou kunnen bouwen? Dan wil je deze lunch & learn niet missen! Meld je nu aan voor de lunch & learn!

Lunch & Learn Marketing Automation
Lunch & Learn Marketing Automation

Effectieve leadgeneratie is cruciaal voor ieder bedrijf, met name in een B-to-B omgeving. Onze specialisten leggen je tijdens een anderhalf uur durende lunchsessie uit hoe je online marketing software selecteert, implementeert en wat de mogelijkheden zijn.

Lunch & Learn Programmatic buying
Lunch & Learn Programmatic buying

Slim adverteren op een manier waarmee je zeer gericht je doelgroep bereikt. Denk aan adverteren op basis van locatie (geo), weer, tijden en andere doelgroepprofielen. Meld je aan voor onze lunch & learn en leer alles over programmatic buying.