Whitepaper: In 6 stappen je mailings gereed maken voor het AVG-tijdperk

Binnenkort start het AVG-tijdperk. Een periode waar er een eind komt aan het
massaal e-mailberichten sturen aan iedereen waarvan we een e-mailadres van los wisten te peuteren. Met de komst van de Algemene Verordening Gegevensbescherming en de E-Privacywet krijgt de consument, maar ook de zakelijke ontvanger uitgebreidere rechten op het gebied van hun privacy.

Dit heeft tot gevolg dat bedrijven iets moeten doen wat ze voorheen vrijwel niet deden; de privacy van hun klanten, prospects en stakeholders, maar ook hun medewerkers centraal stellen in hun bedrijfsactiviteiten. En dus ook in hun marketingactiviteiten.

In deze whitepaper beperk ik me tot de grote hamvraag die marketeers zich zullen stellen: Naar wie kan ik nog een e-mail sturen?

Download de whitepaper hier

  • De te volgen stappen om je mailings AVG-gereed te maken
  • Waar een privacyverklaring aan moet voldoen
  • Wat mag er wel/ wat mag er niet

Andere downloads
Business case Marketing Guyssnelstart gids Marketing Guys