Act-On Certified Partner Nederland

Marketing Guys helpt je Act-On succesvol inzetten

Als je voor Act-On kiest, dan kies je voor een sophisticated marketing automation softwarepakket die je marketing een geweldige boost zal geven. Om het meeste uit je Act-On te halen is het inschakelen van een gecertificeerde partner een goede zet.

VOORDELEN GECERTIFICEERDE ACT-ON PARTNER

Je kunt Act-On aanschaffen via de website van Act-On of via een gecerticifeerde partner zoals Marketing Guys. Als je Act-On aanschaft via Marketing Guys heb je daarmee een aantal belangrijke voordelen, die je hieronder vindt:

  • Lokale support: wij hebben meerdere Act-On gecertificeerde specialisten bij Marketing Guys. We bieden je telefonisch en op locatie support;
  • Strategische ondersteuning: We kennen het pakket van binnen en van buiten en kunnen je dus echt op maat strategisch advies geven. Denk hierbij aan de stappen als lead nurturing, lead scoring en geavanceerde campagnes binnen jouw customer journey. Lees bijvoorbeeld eens deze blog waarin we dit toelichten;
  • Betaling per maand: je betaalt Act-On bij ons per maand, deze optie biedt Act-On zelf niet. Als je per jaar vooruit betaalt ontvang je 10% korting;
  • Scherpe pricing
elias-crum

Elias Crum

Meer weten hoe wij je kunnen helpen met je Act-On? Neem contact met mij op!

Act-On sessies en trainingen

Na de aanschaf en implementatie van Act-On begint het echte werk pas. Dan ga je vanuit marketing zelf aan de slag met het opzetten van campagnes, segmenteren en de dagelijkse monitoring en bijsturing. Daarnaast zijn salesgebruikers ook een erg belangrijke schakel in de succesvolle inzet van het pakket Act-On.

Maar soms heb je wat extra hulp nodig. Om een snelle start te kunnen maken of nog meer uit Act-On te halen, bieden wij je een keur aan sessies en trainingen.

We bieden:

Sessies

  • Marketing Automation Strategie Sessie. Vaak wordt deze sessie als een kick-off sessie ingezet bij het begin van een implementatietraject
  • Buyer Persona Sessie. Wie is de doelgroep en hoe gaan wie met die doelgroep communiceren?
  • Buyer Journey Sessie. Hoe doorloopt de doelgroep hun klantreis? Welke contactmomenten zijn er? Welke kanalen worden er gebruikt?
  • Master List Segmentatie Sessie. Gewapend met de doelgroepinfo wordt er een master list met een fijnmazig segmentatiestructuur ontwikkeld.
  • Contentmapping Sessie. Welke content voor welke fase in de buyer journey moet er ontwikkeld worden? Welke Call-To-Actions? Welke captures moeten er op de website geplaatst worden?
  • Lead Nurturing Sessie. Hoe stel je leadnurturingflows op voor nieuwe leads, voor leads die ge-renurtured moeten worden en voor bestaande klanten? Hoe zet je je leadscoring op?

Naast deze strategische en contentinhoudelijke sessies bieden we ook ‘how-to’ Act-On trainingen aan:

Trainingen

  • Act-On training voor marketing users. In deze hands-on training worden de marketing users van je organisatie uitgelegd hoe alle functies van Act-On werken. De training is heel praktisch en daarom is het handig dat laptops meegenomen worden, zodat de aanwezigen zelf ook aan de slag kunnen.
  • Act-On training voor sales users. Tijdens deze interactieve training leggen we aan account managers de basisbeginselen van inbound/content marketing uit en hun rol in het proces. Daarna besteden we aandacht aan het dagelijkse gebruik van Act-On en de rol in het salesproces.

Interesse in sessies of trainingen?

Wil jij en je collega’s ook één of meerdere sessies/trainingen volgen? Neem dan contact met ons op via 033-7370250 of via onderstaand interesseformulier.

P.S. Je kan deze sessies of trainingen boeken ook al heb je niet de Act-On software via ons afgenomen.