In Blogs | De laatste marketingontwikkelingen, Marketing automation, Marketing Technology

case-implementatie-Act-OnThe Datacenter Group blij met Marketing Guys als Act-On partner

The Datacenter Group heeft datacenters in Delft en Amsterdam waar zij een zo hoog mogelijke mate van beschikbaarheid, efficiëntie en veiligheid van data garanderen. Om hun marketing naar de next level te brengen, implementeerden zij marketing automation met een koppeling aan hun CRM.  

Download de klantcase direct hier!

Marketing Automation mag niet ontbreken in je marketingstrategie

Sinds 1,5 jaar maakt TDCG nu gebruik van Act-On. “Elias Crum vertelde zo enthousiast over Act-On en zei ons, toen we zochten naar een samenwerking met een marketingbureau, dat Marketing Automation niet mocht ontbreken in onze marketingstrategie. Zijn enthousiasme werkte zo aanstekelijk dat ik me er in ben gaan verdiepen en ik ben uiteindelijk hartstikke blij dat we de keuze voor Act-On gemaakt hebben”, aldus Lisa.

TDCG werkte voorheen met verschillende tools en platforms. “Dat kostte heel veel tijd. Bovendien kregen we niet inzichtelijk waar de klanten en prospects vandaan komen. Dan ben je gewoon met hagel aan het schieten. Wat mij betreft moet je als bedrijf niet de vraag stellen óf je marketing automation gaat gebruiken, maar wanneer en hoe. Het is onmisbaar voor je marketing afdeling. Als je je marketingbudget moet beheren, moet je ook weten waar het aan uitgegeven wordt en wat het oplevert”, zo vervolgt Lisa.

“Een Marketing Automation partner erbij om mee te sparren is zeer handig.”

“Act-On is alles-in-één met heel veel mooie bijkomstigheden. Chat bijvoorbeeld, en je social media posts, maar ook ons CRM-pakket, Salesforce, zit gekoppeld aan Act-On. Ideaal dat je vanuit twee bronnen heel eenvoudig je doelgroep kan aanschrijven, makkelijk event- of marketinglijsten kan aanmaken. En segmenteren, het allerbelangrijkst. Want in je CRM-systeem maak je verschillende accounts of segmenten aan maar in Act-On kun je dan weer heel verfijnd gaan werken.”

Onze Mark(eting Automation Consultant)

“Een tip: maak iemand van de marketingafdeling vrij om volledig op Act-On te werken. Marketing Automation is een ongoing proces. Het is niet een eenmalige installatie en that’s it. Nee, het is een bijna dagelijks proces. We hebben ook regelmatig contact met Mark (van Horik), de Marketing Automation consultant van Marketing Guys. Er kan zoveel, dat je maar een puntje van de ijsberg ziet. Een partner erbij om mee te sparren is zeer handig. Vaak is een belletje genoeg om een probleem snel op te lossen.”

Download de case en bekijk de resultaten!

Download hier onze klantcase om het gehele interview met Lisa da Licho en haar collega Mir Verkaaik eens rustig te lezen.

Wil je een keer over de mogelijkheden voor jouw organisatie spreken? Neem dan vrijblijvend contact met ons op via 033-7370250 of online.