In Blogs | De laatste marketingontwikkelingen, Podcasts

Podcast: De rol van marketing technology voor PAL-V – de eerste vliegende auto

Marketing Guys organiseert op 7 november 2017 de eerste Marketing Technology Day in Amersfoort. Het wordt een dag waarin allerlei ontwikkelingen centraal staan en sprekers uit binnen- en buitenland hun ervaring delen. Je gaat gegarandeerd weg met praktische tips waarmee je vanaf 8 november direct aan de slag kunt. Sprekers zijn afkomstig van o.a. Act-On Software, Obi4Wan, Klipfolio, E-Village, The Datacenter Group en Xcess. Vanuit PAL-V, ‘s werelds eerste vliegende auto, zal Marco van den Bosch een sessie verzorgen. Marco is de Sales & Marketing Director Benelux voor PAL-V.

Marketing technology helpt PAL-V door inzicht in data

Marco legt in de podcast uit wat de uitdagingen zijn om een compleet nieuw product in een nieuwe markt te zetten. Een van de zaken waar men bij PAL-V tegenaan loopt is het feit dat er aan aandacht geen gebrek is maar het moeilijk is om uit de enorme hoeveelheid bezoekers de relevante te halen. Met behulp van marketing technology worden de relevante profielen uit de data gefilterd waardoor de kijkers van de kopers worden gescheiden. Het helpt door middel van segmentatie om de hele customer journey in kaart te brengen. Op Marketing Technology Day (bekijk hier het complete programma) kun je kennis maken met Marco en zal hij een uitgebreid verhaal doen. Luister de podcast via onderstaande kanalen of bovenaan de pagina.

 

Deel deze blog