In Blogs | De laatste marketingontwikkelingen, Marketing automation, Marketing Technology, Podcasts

Interview: The future of marketing automation (Olaf Kowalik | Act-On Software)

In dit (Engelstalige) interview heeft Elias Crum van Marketing Guys een interview met Olaf Kowalik, de director Product Management bij Act-On Software.

In this episode, Olaf Kowalik -director of product management at Act-On Software) shares his vision on the future of marketing automation. Being one of the leaders in the Gartner Quadrant, Forrester Wave and G2Crowd, Act-On has a strong vision on the developments in this field. Act-On Software is one of the Gold Sponsors at marketing Technology Day (www.marketingtechnologyday.com). As a podcast listener, you can visit this event in The Netherlands on October 11th 2018 with a 40% discount, using the voucher code mentioned in the podcast.

Act-On is een van de Gold Sponsors op Marketing Technology Day op 11 oktober. Tijdens 2 breakout sessies zal de strategie van Act-On worden toegelicht.

Wil jij meer weten over marketing technology? Dan moet je zeker 11 oktober naar Marketing Technology Day komen. Podcast luisteraars krijgen korting met de code die in de podcast wordt genoemd.

Het hele programma voor Marketing Technology Day ziet er als volgt uit:

Marketing Technology Podcast beluisteren & korting op tickets!

De Marketing Technology Podcast is te beluisteren op een aantal verschillende platforms. Of je nou via een iPhone, Android toestel of online wilt luisteren, alles is mogelijk. Tevens hoor je in de podcast hoe je met 40% korting naar #MTD18 kunt:

Deel deze blog