In Blogs | De laatste marketingontwikkelingen, Marketing Technology, Podcasts

Interview: How and why to start a corporate podcast


In dit (Engelstalige) interview hebben Elias Crum en Mark van Horik, beiden van Marketing Guys een interview met James Carbary:

We are delighted to have James Carbary on this show. Elias Crum and Mark van Horik (both from Marketing Guys) who are doing the interview are both big fans of, and always feel inspired by the B2B Growth Show: a very popular podcast on Apple iTunes co-hosted by James. He’s also the founder of Sweetfish Media, a company that helps organizations in producing their corporate podcast. During this interview, James explains why companies should start their own podcast and also shares his experience on how to effectively start one!

James zal op Marketing Technology Day een how-to sessie verzorgen vanuit Florida, hierin zal hij praktisch toelichten hoe je eenvoudig een podcast kunt beginnen, hoe je ervoor kunt zorgen dat het technisch allemaal werkt en hoe je interessante gasten strikt voor je show!

Wil jij meer weten over marketing technology? Dan moet je zeker 11 oktober naar Marketing Technology Day komen. Podcast luisteraars krijgen korting met de code die in de podcast wordt genoemd.

Het hele programma voor Marketing Technology Day ziet er als volgt uit:

Marketing Technology Podcast beluisteren & korting op tickets!

De Marketing Technology Podcast is te beluisteren op een aantal verschillende platforms. Of je nou via een iPhone, Android toestel of online wilt luisteren, alles is mogelijk. Tevens hoor je in de podcast hoe je met 40% korting naar #MTD18 kunt:

Deel deze blog