In Blogs | De laatste marketingontwikkelingen

 

Adverteren op Snapchat wordt eenvoudiger!

Eerder schreven we al een aantal keer over de mogelijkheden die Snapchat biedt op marketinggebied, afgelopen week gaven we de mogelijkheden van Snapchat voor travelmarketing en gaven we tips voor Snapchat marketing. Hierin werd duidelijk dat adverteren nog in de kinderschoenen staat. Daar gaat nu verandering in komen. Vandaag heeft Snapchat aangekondigd dat gericht adverteren op basis van koopgedrag mogelijk wordt. Snap Inc. heeft een overeenkomst met Oracle Data Cloud (voorheen Datalogix) getekend waarmee data ontsloten wordt en er bijvoorbeeld op aankoopgedrag worden getarget. Dit werd vandaag aangekondigd, o.a. op de Facebook Page van Oracle Data Cloud:

De koppeling met de Oracle Datacloud gaat ervoor zorgen dat het voor adverteerders mogelijk wordt om gelijksoortige advertenties als op Facebook, Instagram en Twitter te adverteren. Denk bijvoorbeeld aan targetting op:

  • Aankopen die mobiele gebruikers hebben gedaan op anders sites
  • Type device
  • Snap Lifestyle Categorieën: 60 categorieën zoals muziekgenres, hobbies en sport.

Snapchat marketing inzetten: wij helpen je!

Wil je ook voor jouw merk met Snapchat adverteren aan de gang? Wij helpen je. Neem eens vrijblijvend contact met ons op, dan nemen we de mogelijkheden met je door. Dat kan telefonisch via 033-7370250 of via ons contactformulier.

Wil je altijd op de hoogte zijn van ons laatste nieuws? Schrijf je dan in op onze nieuwsbrief:

Deze blog is geschreven door Elias Crum, online strateeg en oprichter van Marketing Guys.

Deel deze blog