Category Archive for "Blogs | De laatste marketingontwikkelingen"

GDPR en marketing automation. Ben jij goed voorbereid?

jun 29 2017

Het gebruik van data is de laatste jaren in alle gebieden van de samenleving flink toegenomen. Data geeft veel inzicht en helpt om processen te verbeteren, beslissingen te maken en efficiënter te werken. Toch is er ook een keerzijde aan het verzamelen en gebruiken van data. Sommige informatie is privacygevoelig en hoe gaat men daarmee om? Om de bescherming van…

In 3 stappen inzicht in je ROI op online marketing

jun 27 2017

Bedrijven investeren heel veel tijd en geld in online marketingactiviteiten. In een recent onderzoek uit maart 2017 door eMarketer blijkt dat ook dit jaar naar verwachting de investeringen door 40% van de bedrijven hoger worden: Vanuit de markt horen wij vaak dat er weliswaar meer geïnvesteerd wordt, maar dat de meetbaarheid van het effect -of de ROI- van online marketing…

5 inspirerende B2B marketing podcasts

jun 21 2017

Om op de hoogte te blijven van de laatste wereldwijde ontwikkelingen binnen B2B marketing luisteren wij bij Marketing Guys graag naar podcasts. Tijdens het reizen, wachten of sporten ongedwongen kennis tot je nemen! Hieronder geven we je 5 van onze favoriete podcasts waarop je je kunt abonneren: Rethink Marketing Podcast Deze podcast geeft wekelijks mooie inzichten in B2B marketing middels…

Act-On Marketing Automation integreren met AFAS Profit

jun 19 2017

Gebruik je AFAS Profit voor je administratieve processen zoals CRM? Dan is een koppeling met een marketing automation software pakket een slimme keuze. Waarom? Dat lees je in deze blog waarin we de koppeling tussen Act-On Marketing Automation Software met AFAS Profit toelichten. De koppeling (genaamd AOconnect) is gerealiseerd door AFAS partner XCESS Expertise center in Leusden. De technische kennis…

Leadgeneratie benchmark cijfers voor B2B marketing

jun 14 2017

Als je gebruik maakt van marketing automation zijn de resultaten van je inspanning meetbaar. Je krijgt realtime inzicht in de cijfers, al dan niet in een online dashboard. Maar wanneer doe je het nou goed? Wat is het gemiddelde en wat realiseren de top performers? In deze blogserie besteden we daar aandacht aan. We starten met de benchmark cijfers voor…