Act-On tip #6: Verstuur agenda uitnodigingen via Act-On

Stap 1: Maak een nieuwe e-mail aan, bijvoorbeeld een nieuwe outbound e-mail. Dat doe je door te klikken op Outbound -> New Message. Kies wat van toepassing is en stel alle standaard zaken omtrent een nieuwe e-mail in.

Stap 2: Kies bovenaan voor de tap Design. Daarna aan de rechterkant voor Content. Sleep het blok met het icoontje van een klok in de mail.

Stap 3: Vul de naam, plaats en tijd in en eventueel informatie over een conference call. Klik hierna op OK.

Voila, de e-mail die je gaat versturen heeft nu een knop. Wanneer de ontvanger hier op klikt krijgt hij/zij de optie om de afspraak in zijn of haar agenda te zetten.

Deze tip is je aangeboden door Wendy Mazer, Marketing Technology Specialist bij Marketing Guys. Wil je elke week praktische Act-On tips & tricks van Wendy en haar collega’s Caroline,, Janet, Mark, Thomas en Jesper in je e-mail ontvangen? Meld je aan voor de Act-On Tips & Tricks mailing.